Innan sängen . . .

 Det har varit intensivt denna vecka. Det börjar närma sig bokslutet och 
allt ska vara inne den 4:e Maj. Trodde ej jag skulle hinna så jag begärde 
uppskov men det verkar som att det ska gå vägen ändå. Har haft tur och 
hittat en kanon revisor genom en kund och hon har lärt upp mig men 
kör en genomgång så allt ska se perfekt ut. Jag är så glad för det. 

Har känt mig rätt trött och snurrig i bollen denna vecka. Kan det bero för 
att solen gått i lä ? Därför har jag nu bokat tid för en total hälso undersökning.
Bra att veta hur man ligger till hälsomässigt. Det som var rätt kul va att det 
ingick även en genomgång av tänderna i priset. Perfekt då kan man ta allt 
på ett och samma ställe. Men törs man veta på resultatet ? Ha ha 

I morgon ska jag till en kiropraktor. Har aldrig varit hos en tidigare. Har du ? 
Och är det läskigt isåfall ? Tänk om de vrider mig sne . . .   .-)
Halv nio ska jag vara där så det blir en tidig morgon. Usch . . . .

 .

Har fått dekorera lite idag. Våriga färger . . . Härligt.



Och rosa det kan man inte vara utan . . .

      Nu är det Godnatt kära läsare !! Dröm sött . . .

Kommentarer
Postat av: Lucia

snart kommer jag och lägger fram mina tassar jag också, du suktar för mycket :)

2009-04-22 @ 23:05:38
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: jessica

usch va jag hatar bokslutet! bara ordet får mig att somna!

2009-04-22 @ 23:16:50
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Morrboll

Det kommer gå bra hos Kiropraktorn imorren :D



Det är snarare så att de vrider en rätt ;)

Däremot så känns det som att man har en ninja som vrider nacken av en :|



Det kanske låter lite läskigt men det är otroligt avslappnande efteråt när Kiropraktorn har rättat till saker i kroppen som har kommit fel under en lång tid av samma rörelse, ställning, hållning osv.



Och de är bra på vad de gör så du har inget att oroa dig för. Må gott!

2009-04-23 @ 03:19:42
Postat av: Katja

Hade en kompis förut som var kiropraktor. Var där med jämna mellanrum. Fantastiskt vad de kan göra för underverk. Man kan få som en lätt träningsvärk efteråt. Bara skönt!! Sååå fina naglar IGEN... Puss gumman /K

2009-04-23 @ 08:11:04
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Sofia Werlin

när jag är i sthlm en dag ska jag minsann fixa mina naglar hos dig :D

gillade de med orange :D

2009-04-23 @ 10:26:14
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Katta

Hmm var ska du hälsoundersöka dig?Lät som en god plan..

2009-04-23 @ 23:54:05
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0