Jag har blivit utmanad !

Utmanad av : Amanda

Svara på frågorna.
Välj ut fyra stycken att utmana.
Skriv till dem att de är utmanade.
Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen.

Frågorna lyder
*Vilken mat äter du ofta? -
Sushi.

*När du är på kalas, är du den som sitter, eller hjälper du till med att duka av? 

 - Själklart hjälper jag till. Oftast också med maten och allt annat.

*Vart sitter du helst när du bloggar? - I soffan eller sängen.

*Köper du triss-lotter ofta? - Inte så ofta.

*Vilken stad eller land har varit din bästa semester? - Bali helt klart !

*Vilken TV kanal tittar du mest på? - Lika mycket på de flesta.

Jag utmanar : Katja - Yvonne - Annica - Lucia

Kommentarer
Postat av: Lucia

tack för utmaningen, jag har gjort den nu :)

2009-04-11 @ 12:39:22
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0