Best After . . . . . . .



Framför Izabelas salong Best after . . . . .

. . . .så heter en Salong i Kalmar. Den ägs och bedrivs av Izabela Nylander.
Ni som brukar köpa Naglar i Norden har säkert sett hennes underbara
nagelbilder på både ut och insidan. Vi har pratat en hel del i telefon men
nu kände jag att vi måste träffas. Jag och Katja som kände henne sen innan
tog ett besök hos söta Izabela. Tack för du tog dig lite tid :-)



I fönstret hänger Izabelaas verk. Jättekul att se allt man kan måla på naglarna.



Försäljning av nagelprodukter. Gott och blandat.



Izabelas kollega i arbete med en kund. I bakgrunden kan man se alla
härliga nagelbilder som Izabela skapat.



Självklart blev det lite fika. Mums med Dajm tårta. Och farligt.



Sen blev det Öland och ett besök hos Katja och hennes mysiga hus som jag
ville flytta in i direkt. Utanför stod hennes nya pärla och jag var ju bara tvungen
att prova på den. Brum brum . . .

Denna helg känns som sista helgen då man kan vara ledig i tre dar. De flesta
har kommit tillbaka från semestern och det är fullt upp i Salongen. Vilket är
jätte kul för det bästa jag vet är att göra naglar. Nu har jag även gjort om och
satt upp lite hyllor och bakre rummet börjar ta sin form. Massor av nya produkter
finns i sortimentet. Kommer att försöka presentera dem här lite då och då så
ni ser allt som finns. Det är verkligen som en godisbutik som mina kunder
brukar säga. Ska fota allt när det är klart.

I helgen har jag bestämt mig för att bara slappa. Idag Lördag ska vi ha kräftskiva
så vi får besök av alla underbara vänner. Nu ska det ätas massor av kräftor och
drickas goda snapsar. Vaknade av att det regnade ute men hoppas att det ska
avta snart. Fast egentligen så gör det inget för vi har ju vår lada.

I morgon tänkte jag bege mig ut i skog och plocka svamp. Har hört att det ska
finnas massor av svamp i våra skogar. Så fortsättning följer  . . . . . . . .

Sen måste jag bara visa några nya produkter jag bara blev kär i . Massage candles. 


                                        
Det är ljus som förvandlas till massage olja. Finns i många olika dofter som
Green tea, Island dreams, Spicy Orange, Sweet Flowers, Caramel, Chocolate
Monoi och Vanilj. Och om nån vecka kommer det även finnas Coconut, Ocean
Blackberry och Cacao . . . .mums. I love it. De är 85 g och kostar 145 kr.

Passa på att ge en skön stund till den du håller av. En doft upplevelse och
en skön massage på en och samma gång. Min gübe ska blii min test person.

Önskar er alla en underbar Lördag . . . Kärlek til er.

Kommentarer
Postat av: adina

gud vad spännande:o



jag klipper lugg senare i höst;D!

2009-08-22 @ 13:33:53
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Rasmus

WOW!! låter som om du har haft det fullt upp med det ena och det andra vaa ^^ hehe.. samt kul att träffa andra som är kreativa på annat sätt (frisören tänkte jag mera på då).. Allt verkar ju kanoners med dej ^^



ha det bra!!

2009-08-23 @ 18:09:37
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-23 @ 22:15:54
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0