Alla som har en Blogg . .

...... och läser detta är : UTMANADE !!!

♦ Snusar du?
- Nej

♦Röker du?
- Ibland

♦Gör du frukosten själv?
- Ja, men väldigt sällan.

♦Har du suttit i rätten?
- Nej

♦Har du slagit ner någon?
- Ja när man var ung och dum

♦Har du pussat någon av samma kön?
- Ja på kinden

♦Har du varit på strippklubb?
- Ja

♦Vad gör du när du blöder näsblod?
- Blöder aldrig näsblod

♦När grät du senast?
- Nån dag sen

♦Vem kan du prata om allt med?
- Min älskling och bästa vännen Kairi

♦Har du solglasögon?
- D klart

♦Skriv en mening på engelska
- Treat others as you want to be treated by them ... dålig engelska

♦Vem pussade du senast?
- Min kille

♦Vem kramade du senast?
- Puff ( Min ryss toy terrier )

♦Vad är din högsta önskan just nu?
- Att dagarna inte ska gå så snabbt

♦Vad heter ditt hårspray du använder?
- Just nu Proffs som jag impulshandlade på City Gross hinner ej handla annars

♦Vem gillar /älskar du?
- Min familj och små söta vavvarna.

♦Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Brun klänning

♦Känner du någon som heter Niklas?
- Kände

♦Har du bärbar data?
- Jajamen

♦Är du blyg?
- Ja,ibland

♦Vad tänker du på just nu?
- Hur mycket jag har att göra i morgon och kommande dagarna

♦Vad ska du göra nu?
- Mysa framför tv´n

♦Vart hittade du den här listan?

Hos Jessica !

Kommentarer
Postat av: Katja

Ska ta itu med den här listan ikväll.... :)

2009-02-16 @ 08:42:04
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0