Första melodin . .

                           


. . . gick av stapeln i Göteborg. Spännande spännande !!! Och det är
min älskling som ser till att direktsändningen funkar. Om nåt går snett
då kan jag säga att han har att göra. Jag skulle aldrig klara av den stressen
och skulle nog ha ont i magen under hela produktionen i alla veckor.

Det var många duktiga artister med. Men mina favoriter var Nr. 1 Nina
Söderquist .Älskar när det är lite drag. 6. Alcazar ett av mina absoluta
favoriter och härlig party musik som man blir glad av. 7. Caroline af Ugglas
för att hon är så himla cool, annorlunda och en riktig konstnär. En aning
mycket Vaya con dios men guu vilka rysningar ja fick och den låten satte
hon verkligen.

Visste inte att Scotts skulle vara med i år men rätt kul med att även dansband
ställer upp och de har mer beundrare än man tror. Det va kul att se dem för
jag har även jobbat med dem på Rosella som nu ersatts med Cinderella och
vi bodde i samma korridor. Efter igår när jag hade hemleverans och jag träffade
även där en gemensam föredetta arbetskamrat så har jag börjat längta tillbaka till
båtlivet. Jag älskade verkligen att jobba på sjön och alla de härliga människorna.
Jag får helt enkelt börja kryssa på min fritid.  . .

Kolla Alcazar har även en blogg. Roooligt :-)


En sak som jag har funderat mycket på är Varför artisterna inte tar hand om sina
naglar ? Och de som har naglar har bara vanligt fransk manikyr. Om jag vore
artist så skulle jag har de häftigaste dekoreran och desigen jag kunde hitta.
Det är ju verkligen ett sätt att synas och få publicitet på. Som förra året när
Charlotte Perelli hade bara en liten piercing men hela Sverige och nästan varje
kund till mig pratade om det. Nina hade i allafall lite längd och ett par mörka samt
Caroline en snygg grön färg. Me like. Grönt e skönt . . . . det gjorde att jag gilla henne
ännu mer. Hon fick lite extra poäng av mig. Leeeer stort.

Vem var din favorit ?

Kommentarer
Postat av: Katja

Har lite svårt för den sortens musik.. Ändå kan jag inte låta bli att titta. Svårt att tävla i den genren. Håller med om naglarna! Tänkte på det jag med... :)

2009-02-08 @ 09:55:51
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0