Härlig kväll . . .

                    

. . . . . på stan igår kväll. Min söta väninna Kattis  . . .

        

 . . . . . . och några söta flickor hon brukar passa när hennes väninna jobbar i Sthlm ibland.
Vi var på Mongoliska på Sveavägen. Nu vet jag ej vad den heter men bra var det :-)
Nackdelen med buffer är att man äter ALLTID alldeles för mycket. Jag älskar lamm
men det är svårt att få till det. Igår åt jag vääärldens godaste lamm. Mums fille babba. 

                                                    Det måste vi göra om :-)

Kommentarer
Postat av: Katja

Myzzzz! Älskar att gå ut och äta, men är inte så förtjust i lamm. Fick beröm för naglarna idag inne i en guldsmedsaffär. Skickade givetvis henne från Kalmar till Sthlm... Hahaaa Eller så tar jag henne SJÄLV!! ;)

2009-02-19 @ 22:00:28
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0