Hemkört

    

Fortsättning följer. . . på hemkört idag. När jag åker hem till folk så har jag hjälp
av Gps. Ett av bästa uppfinningar förutom att min kille ställt in den på att man kör
lastbil så den kör alla omvägar som finns i stan. Grr tur att jag visste ungefär vart
jag skulle så jag kunde hjälpa den på traven. Men det gick bra vilket det oftast gör. 
M hade vunnit och fått det som pris på sitt jobb och fick välja vad hon ville via 
Box Experience och valde Vackra Naglar hem för två. För henne och hennes 
arbetskamrat. Vilken härlig avslutning på veckan.

                

                                               Me in action  . . . 


     

     Fingertottarna får man jämnt ett gott skratt åt. Vad tycker ni att de föreställer ? 

       

      

       Färdiga två par naglar. . . . . 

                  

                  M & M samt jag. Slutet gott allting gott.. . . . .

Måste säga vilka härliga tjejer. Stooort tack att jag fick komma hem till er.
Men tog inte slut där. Det bjöds även på mat efteråt. Det var som att vara
hemma hos nån man känt hur länge som helst. Där satt man på middag
med deras familjer på en fredag kväll.

Det visade sig också att världen är liten. M man jobbade på samma båt eller
linje som jag jobbade på förut. Kan ha varit att vi jobbat tillsammans fast vi ej
kände igen varann. Men vi hade samma bekanta från den tiden på sjön.
Det är verkligen så att världen är liten. Det var kul att återuppliva gamla minnen
från den tiden och jag började sakna båtlivet lite grann . Det var en rolig tid det.

Fick även en gratisbiljett för 4 personer så nu ska det kryssas på min favvo båt. 

                                     Taaaaack tjejer för er gästfrihet !!! 

    

Kommentarer
Postat av: Katja

Fingertottarna ser nog ut som....hm... Fingertottar!!! Eller??? Haha.. Kramiz

2009-02-07 @ 12:09:11
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Men Katja vilken dålig fantasi du har :-)

2009-02-07 @ 18:23:06
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0