Låg i . . .

. . . . bilen gjorde min mobil. Pust nu kan jag andas ut. Och missade
samtal en hel del. Får väl ringa alla i morgon för klockan är alldeles
för mycket. Passade även på att ta en tur till Mac i donken i Västberga.

Jag vet ej hur många gånger man handlat där men jag kan svära på
att 95 % av alla gånger så har det alltid blivit fel med beställningarna.
Även denna gång men inte att det fattades mat utan de hade lagt med
extra cheeseburgare samt en vatten fast jag inte bett om det. Lämnade
tillbaka det men killen säger jag bjuder på den.. . . ok då får hundarna den
fick jag lov att tillägga för så mycket skulle inte jag orka proppa i mig.

Det som är lite tråkigt med Mc Donalds i Västberga är att de alltid
byter personal. Det måste vara en otrolig omsättning på personalen.
Har haft den funderingen länge och undrat vad det beror på . . . ?
För det bästa måste ju ändå vara att ha samma personal hela tiden.

Jag älskar att åka bil på kvällarna eller när det är mörkt ute. Det är nåt
speciellt. Sätta musiken på högsta volym och bara glida. Stockholm
är så vackert. Jag hoppas att jag aldrig behöver flytta härifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0