Min alla Hjärtans . . .



När jag kom hem igår så låg det ett blompaket utanför dörren. Jag visste ej 
vad det kunde vara ... ooohh nej. :-)

               

En liten söt nallebjörn hängde från buketten. Toya älskar nämligen dem
fick senare höra att den va tänkt till henne. Det flrsta hon gör på dem är 
att hon biter ut ögonen. Undrar varför. Tror hon bitit sönder ett x antal.

               

Vad jag minns har jag alltid varit ensam på Alla Hjärtans dag sen jag
träffade min älskling. Men han har ju det jobb han har. Får skylla på
att det är Melodifestivalens fel. Fasiken tror jag ska skriva till dem så
de flyttar på den kommande åren. Fnizzz

Kommentarer
Postat av: Katja

Åh, vilka vackra blommor! Vilken snäll darling du verkar ha. Kram

2009-02-15 @ 19:27:32
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Fasiken vilken gullig gubbe du har :) Men du verkar ju så himla gossig mot honom med så det är väl inte mer än rätt.

Kramiz Yvonne

2009-02-16 @ 07:39:22
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0