Semestersvenskar

. . . . fick precis ett sms från ett av mina kunder. Keit nu är det
reseledar programmet på tv.4. Ja K jag sitter parkerad. . .

Har ni sett den ? Efter att ha lyssnat på ena reseledaren så har jag
redan fått mig ett gott skratt. Hon ska laga mat till sina vänner och ska inhandla
allt på marknaden. Men vet ej hur de ska fatta vad kycklingbuljong är.
Chickensoup like a kind of buljong. Ha ha ha. Det är rätt kul när de
blandar alla roliga ord. Då blir det en riktig soppa kan man säga.



Det blev även organiserad vattensprattel för Johanna från ensam mamma
söker. Hon har alltid haft en dröm att va reseledare. Gu vem jag ej haft det.
Det närmaste jag kommit det var när jag jobbade på Silja Line samt Viking Line.
Det var tider det. Mycket kul hade man. Kommer ihåg när jag var på anställnings
intervjun det första de sade var att : Kom ihåg nu att inte dricka nån alkohol
annars åker du iland direkt. Det första mina nya arbetskamrater gjorde var
att fylla mig. Oi oi oi trodde ej jag skulle komma upp den första dan. Men jag
klarade deras test och blev kvar ett tag.

Kommentarer
Postat av: Katja

Missade programmet igår. Visste inte att du jobbat på sjön. Kan tänka mig att man stöter på allehande olika människor där!!?? Ha en bra dag idag. :) Kram

2009-02-05 @ 08:11:07
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0