Some kind of problems . .



Jag sitter i skiten och det är därför min blogg ser helt kaiko ut. Har bett om hjälp
men ingen verkar kunna hjälpa mig så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart.
Skulle försöka mig på lite html koder med lite ändringar på sidan men då
krachade allt fast jag gjorde precis som det stod och var extra, extra noga så
inte just det som hände skulle hända. Fasiken också, Ja ja  . . det får väl se ut så.
Det nya är flikarna längst upp till vänster. Nu kan man komma direkt till mer info
på hemsidan med priser, kontakt osv. Samt till min webb shop med. Bra va ?
Fast de skulle vara under loggan och det lyckades jag inte med. Kan nada om sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0