Vad är det för Bajs ?

Kikade runt på Blocket när jag hittade detta .....


ENDAGSKURS NAGLAR STOCKHOLM

Lördagar och söndagar 10-16 Intensivutbildning. Välj material Acryl, Gelé, Silke/glasfiber. Vi arbetar praktiskt hela tiden och börjar med manikyr och lägger resten av dagen på förlängning med tippar. Vi pratar under tiden om kundvård, problemlösning och det viktigaste som behövs för att fortsätta arbeta på hemmaplan. Naturligtvis har du massor kvar att lära - det är som att köra bil, först går man på bilskola och lär sig tekniken och grunderna därefter startar allt arbete med finslipning och att bygga upp den egna erfarenheten. Du får en DVD med dig hem som du kan titta på och repetera. Naturligtvis kan du också maila frågor till oss efter kursen. Alla får diplom. Vi arbetar i små grupper så det är lätt att kontrollera att alla lär sig på rätt sätt. Startkit finns att köpa från 975 kr

Kursen kostar 2000 kr inkl moms.


Snälla vänner gå INTE på detta !!! Man kan inte lära sig att göra naglar på en dag. 
Dessutom så är inte såna kurser ens godkända för att kunna handla proffs produkter 
hos seriösa leverantörer och ni kan endast köpa produkter av dem som utbildar er. 
Satsa istället på en ordentlig utbildning där du kan vara säker på ditt yrke och känna 
dig stolt. Att vara proffs och veta anatomi och kemi , nagelsjukdomar , produktinfo
marknadsföring, salongshygien m.m. är sååå viktigt. 

Gu jag blir så arg på sånt. Och speciellt att man kan lura unga tjejer på det viset

                                                     FY SKÄMS PÅ ER !!!  


Kommentarer
Postat av: utbildad i geleteknik

Oh my god tänker jag... jag kollade upp deras hemsida med ajajaj känns inte alls seriöst en dag vad hinner man lära sej då undrar jag knappt hur man klistrar tippar utan att få luft under sen då??? hjääääälp jag kan ju säga att hade jag bott närmare stockholm hade jag lätt gått utbildningen i le istället för den jag gick .... sen tänker jag undrar vad de e för folk som nappar på detta man får hem en dvd hur kan man få diplom innan man lärt sej allt??? nä ååå jag blir så uppretad och arg kram

2009-02-03 @ 21:40:49
Postat av: Karin

Mm illa...RIKTIGT illa

2009-02-04 @ 00:26:30
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller på att utbilda mig av magnetics utbildning och jag hade ju dock aldrig kunnat lära mig allt det jag håller på att lära mig på EN DAG! Stackars dom tjejer som går på detta. :/

2009-03-11 @ 10:02:37
URL: http://littledolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0