Vill ha . . .

   

Nåt av dessa lampor. Har kollat efter såna ett flertal gånger men
inte hittat just den rätta färgen. Dem finns att köpa i gamla stan
eller på webben www.minh.se De har en hel del vackra saker.

Shit har precis upptäckt att mobilen är inte där den ska vara antagligen
har jag glömt den i Salongen. Nu får man lite lätt panik. Hoppas jag inte
tappat den då blir jag lessen. När man ringer går det fram signaler så
håll tummarna för jag har verkligen ej tid eller pengar att köpa en ny igen.
Nee nu får jag skaffa ett band att hänga den i . Slarv maja . . . :-(

Kommentarer
Postat av: anna

Hejsan. På lördag är det alla hjärtans dag, hur ska du fira denna dag? =)

2009-02-08 @ 18:59:32
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: anna

sv: jag ska ut på middag med massa kompisar :) missade du min tävling?

Postat av: Yvonne

Jätte snygga!

Kramiz

2009-02-09 @ 07:18:07
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0