Aj aj

Mina semester naglar. Så ska det INTE se ut. Har haft så mycket så
jag har slagit i min nagel hela tiden och när jag skulle ta nåt så har jag
tagit det i farten och för hårt så nageln har böjts uppåt hela tiden.
Och när jag filade bort materialet då det kändes lite obehagligt så såg
det ut på detta vis. Halva nageln hade lyft från nagelplattan. Aj aj . . .
så nu ska denna nageln få vila och växa till sig igen så jag kan göra
 lååånga spetsiga igen när jag kommer hem. Längtar redan.



Har ej haft fransk manikyr på fyra år. Och absolut inte såhär korta heller.
Saaaaaaaaaaaaaknar mina långa. Snyft.

Kommentarer
Postat av: Katja

Aj aj aj, det ser ont ut!!! Låt den lilla nageln vila ordentligt. Men det kan vara fräscht m franskt oxå. :)

2009-01-01 @ 20:24:50
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0