Är du Nagelterapeut ?

  

Nu tar jag mig en kopp te för magen . . .

I går hade jag fått ett mejl av en nyutbildad nageltjej som frågade lite allmänt om
naglar samt lite mellan himmel och jord. Men det jag går nu och funderar på är
att hon ställde frågan när jag fick mitt diplom efter utbildningen ? Direkt sade jag.

Hon blev diplomerad i början av Januari men inget Diplom har hon sett till.
Det är ju det som är hela grejen att kunna rama in sitt Diplom och vara stolt
så man kan sätta igång och jobba.

Nu är jag nyfiken på när ni andra fick era ? Om du är nagelterapeut skriv gärna
en liten rad hur det var för dig ? Är det olika från skola till skola ? Taaaaack .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0