Blondibella. . .

.... fick lämna Lets Dance och det är lite synd för jag hade velat se henne dansa. Kanske
kan man se avsnitten via datorn. Idag är det min första Lets Dance avsnitt och här sitter
jag med stor spänning. Älskar det programmet speciellt när det är folk med som man aldrig
kan tänka sig dansa ens i sin vildaste fantasi.

Men vad har hänt med programledarens boobizar ? Har ena ramlat ner ? Var det nån som såg det ? 

                                     
Kitty är min absoluta favorit så nu återstår det se om hon kan dansa . . . .  Go Kitty !

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahaa vad man tycker olika... Önskade att Kitty skulle åka hem. Har så svårt för henne! Säger bara: Heja MORGAN!!!!! Kramiz

2009-01-30 @ 21:34:04
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keitan

Nääääääääääääää Kityyyyyyyyyy e bäst

2009-01-30 @ 21:39:43
Postat av: Yvonne

Jag hejar helt klart på Magnus.... :)

Han e så stor, stark & cool



Kramiz

2009-01-30 @ 22:09:59
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: keitan

Hmmm ja han e cool men nääää Kityyyyyyyyyyyy tjileflipp

2009-01-30 @ 22:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0