EN RIKTIGT ALLDELES



..... uuuunderbar morgon. Nu är det bara 6 timmar kvar tills planet lyfter.
Jehaaa... Måste erkänna att jag har lite ont i magen. Tänk man ska vara
med gubben i över tre veckor dygnet runt . Hur ska det gå ?

Nu är det bara smågrejer kvar att fixa. När jag stod i duschen kom jag på det
allra viktigaste BIKININ. Den hade jag glömt helt och hållet. Så nu sk ajag
packa ner den direkt så jag ej glömmer det.

Måste också förbi Nagelakuten för att köpa lite smågrejer för i sista stund kom
det en beställning i webb shopen. Kommer säkert glömma nåt som vanligt.
Och så kommer jag vara lite små arg på mig själv i några timmar.

Hoppas ni får en bra morgon ! Det är ju trots allt freeedag och helg igen.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ha en alldeles underbar resa!!!! Hoppas vi kommer iväg till Tyskland sen!? Kram ;)

2009-01-02 @ 09:20:56
URL: http://lyckobringande.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0