It´s hot damn. . .



Idag måste det ha varit den varmaste dagen på hela  semestern. Måste säkert
vara på 32-35 grader för jag svettades som i en bastu. Bara man tog några
steg var man helt genomblöt. Efter shoppingen blev det lite mat vid Legian
har mitt favvo sushi ställe där och man kan sitta samtidigt och titta på alla
som surfar. Skulle vara kul att prova nån gång men vågorna är verkligen
skrämmande. Bara man står med fötterna i vattnet känner man hur strömt det är.



Vi var ej de enda som tyckte så. Hundarna passade också på att bada.



Varningsflaggan var uppe och det förstod man ju när man såg vågorna.



Min lunch spicy tuna roll. Riktigt , riktigt gott. . . .

Med andra ord det var en härlig  dag med shopping, mat och en lång
promenad hem. Vet ej hur lång stranden är men det tog ett bra tag att
gå hem. När vi väl tagit oss upp på vägen kändes det som den aldrig skulle
ta slut och jag var helt svimfärdig. Näää nu tar vi taxi O jag orkar inte mer.
Precis när jag sade det då var vi bara 20 meter från vårt boende. Ha ha ha... 
      Tänk om man hade stoppat en taxi snacka om pinsamt. fnizzzz....

Kommentarer
Postat av: Annica

Men gud så härligt du har det! känns som att du har varit borta i evigheter nu, jag är AAAAVIIIIIS!

Kram Kram

2009-01-20 @ 19:07:26
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: Yvonne

Ser så jädrans härligt ut, men när du skriver hur varmt det är så hade jag nog gått åt.... :)

Krams

2009-01-21 @ 10:07:45
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0