Nada

Jaha vad har man gjort de senaste dagarna då ?Känns som absolut
ingenting alls. Bara slappat, ätit och sovit. Egentligen hade vi bestämt
oss för att åka till Lombok också men efter att ha flängt runt hela Bali

tröttnade jag på resandet och ville stanna på ett och samma ställe och
bara va. Jag fick som jag ville men de senaste dagarna har gjort att det
kryper i hela kroppen. Nu vill jag faktiskt hem och jobba. Jag har också
bränt baken som ni sett i ett tidigare inlägg så i två dagar har vi ej kunnat
göra nåt alls förutom igår då vi faktiskt gick ut och åt på grekiska. Säkert

Balis bästa. Vi var där förra året och i år med redan en gång. Den måste
vara Balis bästa grekiska helt klart.


                                 


De har också olika röror man kan ta som förrätt men jag tar det alltid till
huvudrätt eftersom jag älskar pick plock. Ska försöka mig på det hemma sen.

                        

I morse bestämde jag mig för att beställa Indonesisk frulle.

Det fanns 3 olika Indonesiska att välja emellan. 1. Nudlar med

ägg och ris crackers. 2. Ris med kyckling & korv och nån slags

blandning och 3. Indonesisk gröt av ris med spenat, ägg, fräst

vitlök, kyckling och med chilli och soya. Jag beställde det sist

nämnda. Har ätit det förr och det är super duper gott.


Vet ej vad som hänt med servicen detta år. De har gjort fel på

frukosten flera gånger och flera gånger har vi fått dubbelt av allt.

Tror de att man kan äta hur mycket som helst ? Jag har lagt på

mig x antal kilo nu.


Och vet ni vad ?


                       

De nya prislistorna levererades idag. Nu har man nya man kan
dela ut till kunderna. Känns skönt att ha prislistor igen. Yehaaa...


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Coolt med prislistor att dela ut till sina kunder, vilken service.... jag ska lägga beslag på en när jag kommer till dig var så säker gumman :)



Kram Y

2009-01-19 @ 12:19:33
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Tina

Jo precis.. så sant så! :)

Vad har du för dig idag?

2009-01-19 @ 15:30:05
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Maria

Det är jag som har noll koll har redan lagt till dig ops så det kan bli.... hihi

Ska sköta mig bättre, men det är som sagt nytt för mig ;)

2009-01-19 @ 16:55:08
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/
Postat av: Maria

Har dig på bloglovin men kan länka oxå har inte fått upp nån fart på länkningarna ska fixa lite ikväll så det blir ordning :D

2009-01-19 @ 17:09:28
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0