PÅMINNELSE !!!

Är det ingen där ute som vill vara med och tävla ?

Hittills är det två stycken som tävlar om Nagelolja
och remover. Det är helt graaaaaatis. . . .och jag
står även för frakten.



                       

Och för att vara med gör du  följande :

* Lägg till mig på blogglovin
* Skriv gärna  ett inlägg om tävlingen på din sida
* Och skriv en kommentar här under med länk till din kommentar så är du med och tävlar.

Tävlingen går ut tisdagen den 27:e 8.00 piiiip då jag kommer hem från min semester.


                                                 Good Luck !!!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

och även jag har tipsat om din tävling 2 ggr nu på min blogg.... men mer chans för oss två då :)



Kram Y

2009-01-22 @ 19:10:14
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jag är med och tävlar! Jag kommer för övrigt förbi dig och ska göra mina (nedbitna) naglar så snart jag kan.

2009-01-23 @ 13:31:54
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0