Svar på frågan . . .

Idag fick jag ett inlägg i min gästbok på hemsidan. Det handlar om
min blogg så den borde ha skrivits här egentligen.

Självklart ska jag svara på frågan jag fick.

Fick följande fråga av Denise :

Har läst din blogg å undrar om du inte kan koppla av på semestern?
Va tycker din rese kamrat om att du bara bloggar å jagar nagelsalonger
hela resan?

1. Jag kan koppla av på semestern. Har haft det helt underbart.

2. Bloggar det gör jag  för det är kul och han har inget emot det. Fick en resedator i 
    julklapp just för att ha med på resan.

3. Jagar salonger. Det gör jag inte. Jag hade av en tum nagel och var tvungen att 
    besöka en nagelsalong 1 gång. Det betyder inte attt man jagar nagelsaonger.
    Det tycker absolut inte jag. Jag kan ju inte gå med en trasig tumme och få greenies. . .kan
    sluta riktigt illa. Och tyvärr så vill inte jag få nagel lossning. Mer baskilusker kan du
    läsa mer om här. Då kanske du förstår mig bättre  hur jag menar. Vill också dela med 
    mig av underbara Bali för efter bombdådet har svenskar slutat åka hit och det är synd
    för Bali har så mycket att erbjuda och är ett av mina absolut bästa resmål.



Min tumme före aj aj aj . . . .



Äntligen hel. Alla som har naglar vet hur det känns att gå med en trasig nagel.
Och det finns ingen bättre känsla att vara nyfixad. Tack salong  " Manik " :-)

Kommentarer
Postat av: Katja

Inte kul att gå med trasiga naglar... Det kan förstöra en hel dag... Låter knäppt, men så är det faktiskt! Jag förstår dig!!! Kram

2009-01-24 @ 17:40:15
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Ja är man fast vid lösnaglar så kan man knappt få en timme med en trasig nagel och här gick jag i flera dar. Finns inget värre. :-)

2009-01-24 @ 17:55:03
URL: http://www.vackranaglar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0