Under ett år . . .

.... så har det hunnit bli en hel del naglar. I början så gjorde jag mina
naglar själv men nu hinner man inte och så är det skönta att själv bli
ompysslad.



Exakt fyra år sen hade jag fransk manikyr som ni ser. Angkor Wat där vi
förlovade oss i solnedgången vid ett tempel.



Ett av absolut mina favvo naglar. D klart det är ju fjärilar på dem. Naglarna
är gjorda av Maggisch men piercingen satte jag dit själv. Visst är det snyggt ?



Krita som jag gjorde på mig själv med tiger ränder. Och hur länge fick jag ha det ?
Jo i 10 minuter ungefär. För när jag precis blev klara med dem och åkte moppen hem
så ramlade jag. Naglarna satt kvar men de hade delat på sig. Blev lesssen . . .



Mina allra första spetsiga som jag gjorde på mig själv. 7 sorters olika glitter.
Ska det va så ska det vara ordentligt.



Lite annat som jag experimenterade med på mig.

Ne nu måste jag göra lite nytta här hemma . . . mera bilder kommer sen.

So long !

Och här kommer mera som lovat.



Gjorde misstaget en gång och lade glitter över hela naglarna. Det var inte
kul att fila bort. Tror det var Magda som fick göra mina naglar sen. Stackarn.
Ska aldrig never ever göra om det. Lovar



Ett av mina favorit naglar. Svart är riktigt snyggt. Blamd de första naglarna jag
gjorde på mig själv. Vann tom en nageltävlinge med dessa.



Ännu mer svart men då bara lite strödd glitter.



Oi men här var det franskt. Har jag haft det. Nee nu har jag ljudgit för er och sagt heeelt fel.



Naglar med krita. Älskar grönt och just denna kombination med svarta dekor.
Made by Maggish . Och lille Victors hand.



Och sen blev jag ju påtvingad Spetsigt. . . Visst Karin ? Karins fel men de blev

djävligt snygga och väldigt speciella.


Det var det för denna gång. Nu ska jag hopps i säng. . .


Kommentarer
Postat av: bella

Otroligt snygga naglar, och jättefin blogg!

Jag gillar också att hålla på med naglar och sådant, drömmer om att få bli nagelteknolog i framtiden. Har gjort gelenagglar i två år nu, och jag älskar det! :)



Jag prenumenerar gärna på din blogg!

2009-01-02 @ 18:23:32
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: keit

Bella- Ja naglar är superduper roooligt. Och Blogga är beroendeframkallande. :-) Ska lägga till dig med.:-)

2009-01-03 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0