Vi har flyttat !



Jaha som vanligt så skulle O hitta större boende och där det fanns mer sol på förmiddagen. Det visade sig att hotellet hade ytterligare ett hotell del lite längre bort som vi fick åka till och kolla på rummen. Där var det mycket finare. Eller mysigare kan man säga och vi fastnade för ett av rummen direkt. Det fick bli det. Badrummet var större än sovrummet. Duschen stod utomhus under bar himmel. Och man satt som en drottning på toaletten mellan två pelare.




Det var skönt att bara slappa och do nothing. Vi beställde lite drinkar från menyn och sen var det duschen som gällde. Det var häftigt att stå under bar himmel. Så hade vi en gång när vi var i filippinerna men då var det en dusch där det knappt kom nåt vatten ur. Här kunde man stå lääänge och tvätta håret.






Just det glömde berätta att när vi var i det förra huset under dan så beställde vi lite mat också. Hamburgare med pommes eftersom den hade varit så god dan innan då O åt den. Det tog en evighet igen.. Och denna gång fick vi ej pommes utan klyftpotatis som va friterad och jag som var sugen på pommes. Inte heller fanns det ketchup. Så det fick de hämta. Det tog 15 min och vi började undra vad i helskotta de höll på med ? Det var då det visade sig att de hade ett till ställe längre bort. Det förklarade också var för min mat var kall igår. För det fick köra maten med bil från det andra stället. Hel sjukt. Det funkar ju inte. Undrar hur många det är som klagar ?


På kvällen åkte vi till Uma Sapna där vi vill bo i slutet av semestern. Det kändes att komma hem. Jag bara älskar detta ställe. Det enda som var ledigt hos dem var en stooor lyx villa. Nu vart jag sur för det skulle finnas lediga rum när jag var i mejl kontakt med deras boknings system. I alla fall de skulle höra av sig i morgon så jag håller tummarna.




Och nu var det CAFE BALI som gällde. Mitt favvo ställe av dem alla. De bästa Mojitos på ön , bästa carpaccion, bästa sushin, och bästa dim sum. Det vart lyckat igen. Kan de misslyckas nån gång ? Just det glömde att deras creme brylee är också one of a kind. Så är du här nån gång då måste du gå hit.

På det nya stället har även internet stått still och jag har varit lite rastlös. Nu blir ju hela semestern förstörd. Aaaa hur ska jag klara mig nu ? Hoppas de kommer igång snart. Jag skriver texten i förväg och får mata in det när det kommer igång igen helt enkelt.

Nuuuuu är nätet igång igen . . .


Kramen så länge. . . .


Kommentarer
Postat av: Anja

Men...du har ju semester kvinna ha ha ha inte ska du blisur om inte internet funkar :P

You don´t need it....du e på Bali ju!!



2009-01-05 @ 07:04:11
URL: http://nagelterapeut.blogg.se/
Postat av: Katja

ser helt underbaart ut.... Rastlös redan?? Du skojar.. :)

2009-01-05 @ 07:29:13
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: keit

Anja - Jag e beroende :-)



Katja - Ja det kan man säga. Känns konstigt att bara inte göra nåt alls och bara slappa.

2009-01-05 @ 07:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0