Saknar förra . . .



. .  helgen då det var strålande sol.  Det är nästan så att man gett upp hoppet
om lite bättre väder så man kan få lite sol,bad och värme att njuta av.
Här kommer lite sköna bilder från förra helgen då det var  varmt . . . .

Detta är inget hundarna får göra i vanliga fall :-) Men söta är dem.



Min väninna Dinah kom förbi med hela släkten. Långväga besök från Filippinerna.
Lille Hugo är bara 3 månader men ändå så stor för sin ålder. Dinah var och hälsade
på i Salongen när hon var höggravid dan efter så kom Hugo en månad för tidigt.



Det blev det klassiska. . . kubb. Sedan grilling och goda skratt.



Och Hugo fick en fin tröja av oss som det stod Kalmar FF på eftersom hans
papps kommer därifrån. Njaa får man se ett leedne ?



På söndagen tog vi oss till Grisslehamn där jag aldrig varit förut. En liten mysig
stad men vad hände ? Det öööööste ner så mycket så man knappt såg nåt.
Jag passade på att shoppa lite. Kanderade äpplen med choklad och en god the.

Fläder och svarta vinbär. Det var nåt nytt men lade du märke till nåt mer ?
Det är ju en fjäril på förpackningen. Då måste jag ju bara ha den.



Jag kan säga såhär god bitarna är slut för länge sen. . .



Rökta räki rajjor var man ju bara tvungen att ha, lite lax smör och . . . . rökt
torsk rom. Ja det var första gången jag provade på. Och gott var det.



Såhär såg Torsk rommen ut. Trodde det var rökt kyckling file men där hade jag fel.

Nu ropar güben och vill visa nåt ute mitt i natten undrar vad det kan vara. .  so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0