Tänk om man skulle . . .



ta och pimpa till hundarnas naglar med färg gele och dekor ? Varför inte. . .
När jag sålde min ena valp förra året till min kollega Cecilia så var jag
lite busig och lade rosa gel på tre av hans tår. Cicci fattade ingenting när
jag gav henne massa ledtrådar. Men efter en halvtimme så kom hissen ner.

Nu har jag lite semester och det känns väldigt härligt. Har gjort en hel del
naglar i veckan men tyvärr så gick min kamera sönder och den andra jag har
kan jag inte hitta sladden till så jag får inte ner bilderna till datorn. Men de
kommer så fort jag hittat sladden. Thats a promise.

I morse bar det av mot Kalmar och jag var på besök hos Izabela Studio Best After.
Så himla skoj att äntligen träffa henne och se salongen. Bilder kommer sen när
sladden är funnen. Det är alltid kul att träffa andra nagelterapeuter samt se alla
härliga salonger. Speciellt när de har en egen nisch. Tack idag för allt Izabela. !!!

Sen åkte jag och min vän Katja och shoppade i Kalmar stad. Det fanns en hel del
kan jag säga och inte kom jag tomhänt ut från butikerna. En hel del kläder och så
hittade jag äntligen en passande  kristallkrona till vår lada. Av min killes föräldrar
fick vi två uppstoppade fåglar som kommer bli kanon med.

Nu befinner jag mig på en ö utanför Mönsterås och har precis blivit klar med ett par
naglar på beställning för ett bröllop i morgon. Det blev det klassiska med fransk manikyr
men sen en blomma på ringfingret där ringen ska sitta. Det var första gången bruden
hade naglar vilket gör det extra kul. Hoppas hon fick ut sina linser nu :-)))) leeeer STORT !

Nu är det dags för sängen. . . hoppas min huvudvärk är borta tills i morgon. . .sov gott folks !!



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Fiiint med vanlig fransk till bröllop, det vanliga klassiska.



Jag däremot skulle pimpa till reäääääält,haha!



Se till å fixa sladen nu gumz. jag vill se naglaaaaar! kram!!!

2009-08-01 @ 11:54:02
URL: http://annesommar.blogg.se/
Postat av: Rasmus

haha kul t där med hunde xP jag skulle inte fattat ett dyft på flera dagar ja xD Hahahah.. Samt snygga naglar.. måste vart SÅ KUL att åkt på bröllop oich fixat sådär..<Mm Mysfaktorn är på max!!



Så, hoppas att du mår bra och att du inte sopver allt för länge.. Längtar att få läsa mera :)



MVH Rasmus

2009-08-01 @ 20:22:44
URL: http://sheargenius.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Hej gumman! Vilka fina brud naglar du gjort, skulle ju önska att dom var lite mer pimpade men alla är ju inte som en annan :) och tur är väl det.

Är fortfarande inte kry i natt kunde jag knappt svälja för halsen gjorde så ont... men nu känns det något bättre. Hoppas gubben blev jätte snygg i håret och att du hade det superbra hos Katja. Kramiz

2009-08-03 @ 08:15:51
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej, vilken tur att jag hittade din blogg (: Jättefina naglar du gör?( om det är så) iallafall.

Kom in på bloggen medans jag gogglade på nagel gele/ nagel gel.

Kan man köpa de och ha på själv? eller måste man gå till en salång för att få de? Jag har bitit på naglarna sen jag var liten men nu har jag inte bitit på tre månader, Men det går inte så bra, jag är en hästtjej som tillbringar fyra timmar om dagen i stallet och har under sommaren jobbat med gammla, naglarna ryker och går av som bara den och blir lika korta som dom var när jag började. Min hovslagare har på något gel grej. och det värkar fungera bra (: Vart kan jag köpa sånt? var inne på kiks och frågade men dom hade ingen aning om vad jag menade, bajs på dom ;) svara gärna i min blogg annars kommer jag säkert missa svaret och jag vill så gärna ha ett svar (: /H. heleeenaaaa.blogg.se

2009-08-04 @ 12:32:48
URL: http://heleeenaaaa.blogg.se/
Postat av: vesna

haha coola

2009-08-05 @ 11:39:22
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Fia

Snygga naglar... Naturliga och fina :) Ha en fortsatt fin dag. Kram

2009-08-07 @ 15:40:23
URL: http://tuffafia.blogg.se/
Postat av: JENNY

Kom nyss in på din blogg när jag letade efter salonger i Stockholm som gjorde gelenaglar, jag avlider nästan, så fina naglar du gör. Har även varit innepå din hemsida och kollat. Jag vet inte vad jag ska säga men jäklarns girl, vad duktig du är!

2009-08-08 @ 22:44:16
URL: http://kidabouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0