Med sorg i mitt hjärta . . .

. . . . så har jag precis hört att en legend avlidit. Michael Jackson ! Kan fortfarande
inte förstå att han är borta. Han var ju bara 50 och skulle ju ge sin sista konsert.
Jag är glad över att jag sett honom live. Kommer alltid att minnas det. History !

Vet ej hur gammal jag var men kanske runt 16- 17 runt där. Jag var i Estland över
sommar lovet. Min farmor fyllde år och jag hade gjort i ordning mig för att åka
till stugan för att hälsa på samt gratta henne. Farsan kom ej som vanligt. Alltid
när han sade en tid så kom han 1-2 h senare men denna gång dök han aldrig upp.
Efter tre timmar så ringer hans flickvän och är skit arg. Då sitter farsan i finkan och
åkt fast för både rattfylla och fort körning. Men det var inget som förvånade mig
länge för han kunde hitta på det mest tokigaste sakerna ibland. Japp min pappa.

Vad gjorde vi då ? Jo vi tog taxi till stugan. Chauffören fick vänta och fika med oss
och sen åkte vi hem. Det tog väl totalt sådär fem sex timmar. Vem fick pröjsa ? Jo
farsan så klart. Sen fick han muta snuten också så han fick tillbaka sitt körkort samt bil.

Jag blev arg och åkte tillbaka till Sverige. Men farsan var smart och köpte biljetter till
mig och mina vänner för att gå på just Michael Jacksons konsert. Trodde ni att jag kunde
motstå det ? Nepp, och nu är jag extra glad för det. Kanske ses de i himlen eller helvetet. 

            

Usch nu har jag lust att gråta. Är så himla lessen. Dags för sängen. . . sov gott friends.

Kommentarer
Postat av: millan

ja usch, han var min första riktiga Idol.

Älskade låten say,say,say som han gjorde med Paul Mc cartney

2009-06-26 @ 01:48:58
URL: http://blogg.passagen.se/ciitruz
Postat av: Yvonne

Men gumman... nu får du inte vara lessen.

Och du modigt skrivet!!!

Stor kram till dig ifrån Älvsjö... skulle vilja hoppa in i din salong & fika i stället för å sitta här och skriva bakom trista datorn :)

Kram

2009-06-26 @ 08:16:46
Postat av: jess

neej!!!! va, nu har jag missat nåt! :(

2009-06-26 @ 09:46:36
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Har du några generella tips för användning av elfil? Jag har köpt en med många bits och fotpedal. 30000 varv/min

(Jag har ingen blogg, så du får gärna svara här)



2009-06-26 @ 21:08:00
Postat av: keit

Amanda : Har du msn kanske ?

2009-06-27 @ 21:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0