Jag har köpt mig en . . . .

                   

. . . . spikmatta. Efter att ha kämpat mig fram i snökaoset fick jag
äntligen tag i min spikmatta. Har bara hört gott om den, så var
jag bara tvungen att också ha en sån. Och nu har jag provat den.
Alla nageltjejer där ute : UT OCH SKAFFA EN SPIKMATTA NU !

DEN hjälper verkligen. Redan efter första gången så släppte alla

spänningar i nacken och det känns  bättre i axlarna. Nu ska

jag köra med den varje dag så håller jag er uppdaterade. Tror
starkt på den. Har du redan provat den ? Berätta gärna din upplevelse.


Kommentarer
Postat av: Katja

Jag har testat!!! Man får en brännande känsla efter ett tag. Blodcirkulationen kommer igång ordentligt. Kanon-bra!! Nu kollar vi på Let´s dance.. Kram /K

2009-03-27 @ 20:20:21
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: Ida

Jag har bara prövat att ligga på en, skönare än förväntat :)

Ska köpa mig en sån imorgon :P

Hoppas de är bra med dig!!! puss och kram /Ida & Puff

2009-03-27 @ 23:39:25
Postat av: keit

Sv Ida : Tack Ida det är bara bra hoppas det är bra med er med och att Puff är snäll mot er. :-)

2009-03-27 @ 23:41:25
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0