Jag ska bjuda på mig själv.



Den 1: a Mars fyllde jag 30 och det blev lite kalas helgen efter.
Mamsen hade gjort ett kollage med bilder från förr. Det var
rätt kul att se sig själv fast man brukar inte tycka att det är det roligaste.
Vet inte hur gammal jag var här men kanske sådär 5-6 år kan jag tänka mig.



Jag och pappa. Undrar vem som kommit på min frisyr ?



En bild säkert från någons födelsedag. Estnisk smörgåsbord som hör till.
Mormor med potatis skålen, och kolla in morsan med det enorma håret.
Ha ha ha  . . . Och jag då med mupparna.

   

Jag med en tjejkompis ( Kiki ) och leker. Snygga gardiner man hade.
Och vet ni vad ? Jo de hänger fortfarande kvar. Sjävklart är de tvättade.



Jag och vår hund shanso. Hundarna i Estland var oftast kedjade utanför
husen just för att skrämma bort inbrottstjuvar.

       

Och vem fick modella när vår bastu blev klar ? Jo jag självklart.
Sen skickades bilden till alla bekanta och brevvänner. Inte så kul !



Jag 10 år när jag flyttade till Sverige. Tror denna bild var bland
de första bilderna som togs. Varför skulle jag hålla i en plast blomma ?

Kommentarer
Postat av: Erika

tack det samma!

2009-03-28 @ 11:27:12
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jag fyller imorgon men tackar för gratulationerna!

2009-03-28 @ 16:18:17
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: katja

Åh, vilken liten gulle-fis i bastun!! Visst är det kul med gamla bilder? Nostalgi.... :) /K

2009-03-29 @ 10:51:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Men å vilken gossig och söt tjej :)

Vilka härliga kort... man kunde se att det var du!



Kram Yvonne

2009-03-29 @ 20:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0