Klantigt . . .

För en tid sedan kom en kund till mig som var nagelbitare.
Den gången glömde jag ta kort innan men tog kort efter.
Hon kunde ej hålla sig för att pilla och bita så på nåt sätt
lyckades hon dra av naglarna. ( Inte bra ) På nagelbitare
växer också naglarna snabbare oc därför är det svårt att
veta när man ska fylla på dem.

Idag blev det ett nytt försök men jag glömde ta kort efter.
Snacka om att vara klantig. Nu får ni se en före bild från
idag och en efter bild för tre veckor sen. Same same det
är ju samma händer :-)



Naglarna en före bild . . . .



Och efter . . . såhär fin kan man bli om tassarna om man kan ej låta bli att bitas.

Nu hoppas jag A att det ska funka denna gång. :-) Good luck.


Kommentarer
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

visst kan jag göra det.. skickar det här eftersom jag inte har din mail!!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? Nu var ögonen helt öppna och kämpade mot ljuset.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Min säng

3. Vad såg du senast på TV? Den rätte för Rosing

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 20:50 (20:52)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Blåsten utanför

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? I fredags, shoppade med Sandra

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Läste bloggar

8. Drömde du något inatt? Det kommer inte jag ihåg, sov knappt.

9. När skrattade du senast? Innan idag, när jag kollade på Oprah.

10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tavlor, mitt UF betyg, hyllor. (UF betyder Ung Företagsamhet)

11. Har du sett något konstigt på sista tiden? Det har jag säkert men inget jag kommer på nu

12. Vad tycker du om den här utmaningen? Lite tråkig faktiskt :P

13. Vilken var den senaste filmen du såg? Beck (i söndags)

14. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Kläder, bil, egen lägenhet och en massa annat. Sen hade jag gärna velat åka och träffa mitt fadderbarn i Afrika.

15. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Att jag är extremt kittlig på magen, under halsen och under fötterna.

16. Tycker du om att dansa? Ja det är skoj, oftast i onyktert tillstånd

17. George Bush? Gillar inte honom..

18-19.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Albin och Melanie

20.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Ja, om det har med jobb att göra.

21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Haha jag som inte ens tror på Gud..

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

2009-03-03 @ 23:42:58
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Snuskigt värre, verkligen! Men nu är det fresh!

2009-03-04 @ 13:18:39
URL: http://highschoolhellcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0