Lack kommer nog aldrig försvinna . . .

E

Söta E var sist hos mig i höstas men eftersom hon reser så mycket så
blir det naglar i lite olika delar av världen. Därför var det extra roligt att
träffa henne idag. E frågade vad de flesta kunderna gör hos mig. Dekorationer
löd svaret självklart. Då var hon bara tvungen att göra nåt som syntes.
Det blev en lackning med nyon rosa lack från China Glaze. Och det vart
riktigt läckert till hennes nya inhandlade rosa skjorta. Lackade naglar kan
vara så otroligt snygga speciellt när det är ett iögonfallande lack.



Lite lek med dekor från mässan. Mint fransk manikyr med inbyggda fjärilar.



Kolla så söta de är. Kommer att finnas strax i min webb shop. De finns även
i rosa - grönt - silver  och turkost. Me like.



Fick en present av Marie som varit kund hos mig snart i ett år.
En webb kamera i form av en vavva. Tack Marie !!
( Toya trodde den va till henne hur ska jag nu hålla den ifrån hundarna ? )

Kommentarer
Postat av: katja

Vilken jättefin hund-kamera! Snälla skicka mig nummret (du vet!!!) på sms... Har gjort naglar på min ena hand nu ikväll. I morgon blir det hand nr 2!!!! Kramizar /K

2009-03-25 @ 00:34:30
URL: http://[email protected]
Postat av: Yvonne

Handla handla handla.... men va fasen nu vill jag ha massor av dekorationer ifrån dig :)

Jag hopppas kunna komma förbi i nästa vecka.



Krams

2009-03-25 @ 09:25:11
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0