Man ska alltid göra det direkt !

       

I förra veckan så var det våffeldagen. Hade jag inte läst det i 
almanackan då hade jag glömt bort det helt. Och på ett sätt 
gjorde jag det också. Hade tänkt att bjuda alla kunder på våfflor 
och kaffe/the. Men glömde ta med mig våffeljärnet. Man kan säga 
att jag blev rätt sur på mig själv. Förlåt alla kunder för ni ej fick våffla.
Lovar att inte glömma det nästa år. Men när jag kom hem blev det 
våfflor för mig själv. Ja ni ser rätt. Våfflor med kaviar, gräddfil,gräslök 
samt lök. Det är riktigt mumsigt. Man behöver ej alltid ha sylt.

       

Och dan efter så hälsade jag på en kompis som väntar bebbe snart.
Hon är så rastlös av att gå hemma så hon springer runt som aldrig 
förr och ska serva alla. Till efterrätt fick jag självklart VÅFFLA. Med 
hjortronsylt samt Hägen glass med nötter.

       

Så himla gott. Så nu vet ni kära kunder vad ni har att vänta er
nästa år. Så boka in er tid på rätt dag. :-) Pözzzz . . . .

Kommentarer
Postat av: Cecilia Ström

gumman äntligen ska jag göra mitt första inlägg i din blogg..haha det var ju på tiden :)

men jag kan ju inget om sånt här och det vet du mycket väl..hehe.men snart ska jag även fixa min blogg som bara ligger och inte fixas.hihi.

du är så duktig som fixar med datorn hela tiden. STOLT. ha det super roligt ikväll gumman så kommer jag och hämtar min hund i morgon. PUSSSSSSSSSs

2009-03-28 @ 19:53:41
URL: http://dinanaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0