Min nya . . . .

. . . . nyttiga frukost kommer se ut så. Hann ej med mer än två dar 
då jag blev både mag och kräk sjuk.

                 

men nu är det nya tag och jag ska växa mig både frisk och stark.
Idag åt jag min första måltid som bestod av pizza men det är
jag värd efter att ha fått upp varenda korn min kropp innehållit
de senaste dagarna. Känns mycket bättre nu och magen verkar
gilla det med. Knack knack i trä eller vad är det man brukar säga ?

Däremot så verkar det som jag även åkt på luginflammation.
Tror jag fick det när jag var ute på promenix och körde mitt första
joggingspass. Jaha då var man allergisk mot träning . . . vad gör man nu ?

Kommentarer
Postat av: Katja

Allergisk mot träning... Hmmm, vad gör man då??? Man får väl svälta sig då? Eller skiter man i det och njuter!! /K

2009-03-13 @ 19:37:44
URL: http://lyckobringande.blogspot.com
Postat av: annica

villken jobbig start på nya sunda livet!

2009-03-13 @ 21:29:09
URL: http://nagelforum.se/index.php?section=346
Postat av: Yvonne

Hej du knas fia :)

Jag skulle hellre vara allergisk mot dieter än träningen.... Vill bli frisk snart så jag får spela squach eller styrketräna.



Krams i massor och trevlig helg

2009-03-13 @ 21:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0