Rödtjut och påsar under ögonen. . .



Just nu så sitter jag och Katja samt dricker rödvin. Men i morgon är vi lika snygga
som vanligt igen för då bär det av mot Tyskland så det kommer vara lite uppehåll
på bloggen min. Tänker ej släpa med mig datorn för då försvinner det vikt. Hellre kunna
handla mer :-) Smart va ? Har längtat efter denna dag och jag tror det kommer bli
lyckat för jag har trevligt sällskap plus vem gillar inte att shoppa. Det lär bli övervikt.

Har gjort en hel del naglar idag med mycket dekor men ni får bara en bild idag

måste ju vara social och kan ej sitta framför datorn . . . ajja bajja.


Önskar er alla en uuunderbar helg ... och vi hörs efter den !!! Kraaam alla sötnosar.


Kommentarer
Postat av: JENNIE'S HUMOR

Jag har gjord utmaningen nu, tog ett tag. Var ju jättesvårt! :P

2009-03-21 @ 11:06:00
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0