Sjögräs

 I kväll är det Restaurang Sjögräs som gäller. Besökte stället
för mer än ett år sen och har sagt till mig själv att ta mig dit igen.
I kväll så gäller det. Kikade runt lite på recensioner och se där.
Jag är inte den enda som har bra smak. Fnizz . . .

Men hur ska man kunna välja från menyn ? Allt låter ju så gott.
Sen diggar jag deras hemsida och musiken är skön.

www.sjogras.se

  • enastående

    23:59, 21 februari 2009

    Vi förväntade oss mycket god mat och hög nivå. Och det visade sig att vi förväntade oss för lite. Mycket bättre än mycket bra!


  • 3,5

    23:40, 16 februari 2009

    Bra ambitioner och fina smakkombinationer, men det brast på råvarorna. Förrätten bådade gott men varmrättens sniglar smakade ingenting och köttet var faktiskt segt. Charmig efterrätt på panna cotta med kola och varm annanas hjälpte till med fjärde stjärnan.


  • Trevligt, avslappnat, god mat.

    00:12, 9 februari 2009

    Mycket trevlig och engagerad personal, pratglada leendes och mycket tillmötesgående.
    God mat genom hela vår trerätters och en god fördrink (romdrink förstås) innan middagen.
    Rekommenderas starkt.


  • F**n va´gott !!!

    av matglad, 23:50, 19 januari 2009

    Med ett ord: kvalitet

    Grymt gott ! kanske inte de största portionerna i stan men bland det godaste !


  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0