The Edge

   

Får jag presentera det allra senaste inom nagel världen. The Edge !
En ny design på naglar. Först tyckte jag det såg läskigt ut men efter
sådär nån timme så kunde jag inte låta bli. Jag var bara tvungen att
prova på själv och fick en provnagel av Pauline som jobbar med
märket Nail Selection. Självklart blev det en grön nagel. :-)



Perfekt sätt att vila sina fossingar på. Alla företag har bord där alla kan få
prova på deras produkter genom att få en provnagel. Detta är också det
perfekta sättet att marknadsföra sitt företag på. Nageln som jag fick var
av akryl för den är rätt avancerad men jag ska ge mig på och prova göra
den i gel. Pauline har varit med och tagit fram en perfekt mall för just detta
ändamål. Ska se om jag kan hitta ett offer annars får jag göra på mig själv.


Historien om The Edge kommer komma lite längre fram. Träffade henne som

hittat på det. Var tvungen att fota hennes naglar men där var det stopp. Men så

lätt gav jag inte upp utan visade ett papper att jag skrev för en svensk nageltidning.

Och vips så fick jag fota hur mycket jag ville. Lärdom: Man ska aldrig ge upp !





Och en till nagel gjord av Pauline. Så coolt ! Vad tycker du ?


Kommentarer
Postat av: Anna

WOW

Snackar vi naglar eller snackar vi naglar? Spetsiga nagel släng dig i väggen och gör plats för THE EDGE!

2009-03-24 @ 00:26:57
Postat av: Ida

Vilka härliga naglar!!!! jätte fint med de rosa :D puss och kram från ida och puffen

2009-03-24 @ 00:34:28
Postat av: Yvonne

Lite läskigt, men mycket cool.... tror nog att folk skulle vrål stirra på naglarna :)

Krams

2009-03-24 @ 07:07:31
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: Tess

Fy fan va fula !!! Usch. Kanske till & med opraktiska.. Om man inte sitter & glor på tv hela dagarna.. ;)

2009-03-24 @ 11:02:21
URL: http://tezzo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0