Det som inte fick hända HÄNDE !

  Har inte haft ork att skriva på ett tag och har försökt att samla mina krafter 
och det kommer nog ta ett bra tag. I fredags morse skulle jag skriva kontrakt 
med hus säljaren i Täby på Mäklarhuset. Fem minuter i nio då vi skulle skriva 
kontrakt ringer mäklaren och säger att budaren från dan innan har kommit 
in i spelet igen och har höjt budet. Jag blev så chockad så jag kunde ej 
prata. Sade att vi var framme strax. 

Budgivningen fortsatte. Vad har jag lärt av detta ? Att man ska skriva papper 
så fort som möjligt. Så ett got råd till alla ifall ni ska köpa hus nån gång. 
Så fort ni vunnit en budgivning och fort som attan och skriva på. Det blev en 
några hundra tusen dyrare läxa för mig. 

Har promenerat både till och från jobbet de senaste dagarna för att få 
energi av naturen. Jag tror jag känner av hur säljaren känner för huset. 
Hon vill ju inte sälja egentligen men är så illa tvungen. Och det är så sorgligt.
Det skär i mitt hjärta och mina krafter är helt slut.


       

                                      Syrener doftar så himla gott !

       

Jag vet inte vad detta träd heter men när jag bodde i Estland så åt
vi den krusiga delen eller krusiga bladen när jag gick på dagis :-)





Det är verkligen den bästa tiden nu. När allt bara slår ut.

  

Här passerar jag Högalidskyrkan. Den är så mäktig.



Vid Lundagatan finns en butik som säljer jätte billiga skor för mindre 
storlekar. Men man kan också hitta större storlekar. Ibland är det så 
mycket folk så kön sträcker sig långt. 

     

Kolla vad läckert det gröna klättrar på huset. Så ser mina mornar ut
på väg till Salongen . . .

Och en nagelbild  . . .



Enligt kundens önskemål om fiskar. . . . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det gäller att va snabb som bara den när det gäller sånt där. Men man får se det som att man fått lära sig något.

Hoppas du får en kanonvecka! :-)

2009-05-17 @ 22:48:18
Postat av: yvonne

Godmorgon gumman... gu vilken tuff läxa du fick... inte kul alls. Trodde inte dom fick göra så som dom gjorde, är det klart så är det tror man ju.

Härlig väg du har till jobbet... älskar själv syren lukt. Ha en underbar dag gumman.

Kram Yvonne

2009-05-18 @ 07:29:55
URL: http://yvonnesnageltrixfix.blogg.se/
Postat av: katja

Det där låter inte som om det gick rätt till!!! Tror inte man får göra så! Vackra bilder. Kram

2009-05-18 @ 07:59:19
URL: http://[email protected]
Postat av: I Love Travel

Åh vilka somriga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0