Klart det ska vara . . . .

. . . . en piercing. Detta är vad jag pysslat med i kväll. Nu finns det
massor av piercingar i proffs shopen. Tot 43 olika men enstaka som
fattas eftersom bilderna på en del fattas fortfarande. :-) Kika gärna in.

Här kommer ett smakprov. Obs ! Alla är i 925 silver och de som är i guld
färgat är i silver med men guld pläterat. Här ska det bara vara äkta !













Självklart finns det en massa i guld också men jag är ju bara so silver hi hi  . . .

Kommer även finnas i slutkunds shopen inom snar framtid :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hitta just din blogg... jätte kul att kolla på alla bilder på dina naglar... lite inspirerad blir man=) kul kul!

Super snygga naglar gör du!!

2009-09-10 @ 17:03:42
URL: http://znossan.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tack själv... Nej profissionelt jobbar jag inte

Jag hade salong med min syster tidigare men fick jätte ont i ryggen tyvärr och har det bara som min hobby nu på vänner och familj... satt och letade efter föräljare av material och hitta din och bläddrar bland alla dina bilder... och blir såå sugen på att göra mer naglar=)

2009-09-10 @ 21:08:37
URL: http://znossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0