Port Barton . . .


. . . . ar en harlig plats pa jorden. Det ar ungefar som manga stallen i asien var
for 10 ar sen tills turisterna invaderade stallet. Pa dagarna ar vi max 10 turister
pa beachen. Det som var lite jobbigt har i borjan var att man fick sa lite mat pa
tallrikarna sa killarna var pa lite daligt humor plus att allt var dyrare har.

Inte forran igar sa hittade vi vart stalle dar man far mycket mat och dessutom god mat.
Nu kommer vi vara flitiga besokare dar tills det ar dags att lamna stallet igen. Jag har
for forsta gangen pa lange last ut en bok som en av mina kunder rekommenderade.
Tusen stralande solar.Den var ratt bra och det kandes sa tomt nar den tog slut.
Nu har jag fatt lana en bok av min medresenar Martin " Slash " sjalbiografi av Anthony
Bozza. Gillar den redan och har fatt inspiration till att sjalv en dag skriva en bok.
Har alltid velat gora det och har tre ideer fardiga men sen galler det att satta igang.
Men det ar nat jag kommer att gora for allt gar om man vill.

Jag har ocka fotat massor och fatt nya monster till naglar som jag hoppas forverkliga
nar jag kommer hem. Haftiga farger och roliga kombinationer. Allt finns dar ute.
Bara att oppna ogonen och se vad naturen kan visa oss. Har aven planerat en
dekorations kurs som jag sjalv ska halla i och om du ar nageltjej sjalv och ar
intresserad skriv garna till mig vad just du skulle vilja lara dig.

Kursen kommer att bli av i slutet av April. Da kommer jag ha samlat pa mig annu
mer nytt. Det ska blir riktigt , riktigt kul. Dessutom ar diplomen sa fina. :-)

Har hort fran manga att ni har det riktigt kallt dar hemma och jag kan saga att jag ar
inte ett dugg avis. Men hoppas pa att snon ligger kvar tills jag kommer hem sa man
kan njuta lite mer av den.

Ha nu en riktigt bra dag pa er alla. Bamsekramisar . . .

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som att ni har det bra, trots att ni får lite mat haha...

Ska bli kul att få se lite fina bilder sen :-)

Kram!

2010-01-10 @ 11:29:21
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0