Belöning till . . .

. . . . till mig själv idag.
**
**
En snygg ja vad ska man kalla det. Kanske behållare för tvättmedel.
Visst var den grym ? jag kunde inte låta bli i allafall.
Idag skulle jag för en gångs skull sluta klockan ett men sen kom det
in en tjej till Salongen. Hon hade tydligen bokat tid utan att jag visste
om det. Eeeee via Facebook. När vi kollat upp det så var det inte alls
bokat utan jag hade sagt att det inte fanns tid förra fredagen men det
fanns denna fredag men inget blev bekräftat .-) Det var bara sätta sig
och fila. Klart man stället upp för sina kunder. De är ju de viktigaste
man har. Eftersom det inte blev nån tidig fredag så körde jag på med
storstädning av alla lådor med färg geleer och penslar m.m. Nu är det
kliniskt rent förutom resten av Salongen.
**
Det har gjorts årets första Halloween naglar. Vet man inte vad man vill
ha så får man det man får .-)
**
**
Och annat smått och gott  . . .
**
**
**
**
Ne nu ska jag fortsätta kika på Ullared .-)
Trevlig helg på er alla  . . . .

Kommentarer
Postat av: Jouline

Tack så mycket :) vilken söt behållare till tvättmedlet :) och alltid lika snygga naglar! Hoppas allt är bra med dig annars?

Kram

2010-10-02 @ 15:37:13
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

det blir vad det blir, man får vad man får. det är bara att betala. inte nog med det, den vita gelen e slut å det finns bara spetsiga tippar kvar! se så, boka tid nu!!! hahahha, mohahahahah,hohoh,hahaha!

2010-10-02 @ 18:41:44
Postat av: Kia

Åkte förbi en affär häromdagen som hade satt upp en julgran i skylten!! Så halloween-naglar var väl alldeles i sista sekunden...

2010-10-03 @ 11:38:42
URL: http://kiasopran.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack! Att få höra det från någon lika duktig som dig är ju extra kul. :)

2010-10-03 @ 18:39:58
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gomorron, skönt att du börjat skriva lite igen, har saknat det... Ha en skön dag!

2010-10-04 @ 05:47:22
Postat av: Melina

Tack så jättemycket Keit! Ja glitter är grymt! Dina naglar, behöver jag säga något? Alltid lika grymma! :)



Kram!

2010-10-04 @ 15:56:23
URL: http://meliinea.blogg.se/
Postat av: Tinna

Åh allvar!! vad kostar det o vilken datum blir det? Har egentligen lite mycket nu, jag o niklas flyttar ihop till helgen men allt kan väl gå o lösa:) kram

2010-10-04 @ 22:34:16
URL: http://allwayspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0