PLATS . . .

**
. . . . för nagelverksamhet uthyres. Från och med 1.November kommer det
bli en nagelplats ledig på Salong Vackra Naglar därför söker jag efter en ny
stjärna som vill hyra in sig hos mig.
**
Salongen ligger i hjärtat av Södermalm & det är nära kommunikationer som
t - bana samt buss. Kunder brukar säga att alla vägar leder till Zinkensdamm
och javisst gör de det när man tänker efter.
**
Platsen uthyres heltid och man får jobba så mycket man vill. I hyran ingår alla
behandlingar som jag själv utför också som allt med naglar och fötter. Och kan
du nåt mer så är det bara ett plus.
**
Det viktiga är att du tycker om att jobba mycket,är punktlig och service inriktad
och en till sak att du tycker om att dekorera .-) eftersom efterfrågan på det är stort.
För mer info eller intresse går det bra att mejla mig på [email protected]
eller ring gärna på 070 8614800.
**
Igår så fick jag nog av spetsiga naglar och hettade till det med snea naglar så blev
resultatet. Jag måste erkänna att jag är såååå förtjust i dem. Det känns helt rätt.
**
**
Och så blev det lite till för kunderna också  . . .
**
**
**
**

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Snygga naglar som vanligt!

Läckert med snea naglar :D

2010-10-06 @ 09:20:36
Postat av: keit

Tack Jeanette .-)

2010-10-06 @ 12:32:26
URL: http://www.vackranaglar.com
Postat av: Josefine

Va roligt!:)

Mer snea naglar till folket!

2010-10-06 @ 15:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0