Tänk om . . .


Javisst är hunden häftig. Min rottweiler kan prata lite med inte så som den hunden. jätte fina naglar, får jag fråga hur du målar dom där svart tunna krumelurerna på naglarna? vad har du för pensel/verktyg när du målar det?
Ang avbokningar så är det bara att fakturera såsom alla andra gör när man inte dyker upp på avtalad till, både läkarna, tandläkare jaa flera gör så, för att just detta inträffar med bristande respekt. Betalt får du o du får tid för att fixa med annat... Positive thinking ;-)
Helt magiska, är juh såklart svag för rosa!:)
Jaha ok, kan man köpa sådana i din webbshop?
Jag förstår sååå ditt dilemma!
Älskar för övrigt de rosa naglarna. Jag vill ha ROSA nästa gång, så får du gå lös till julen :D
Kul, dom tipparna måste jag testa! :) Har du någon erfarenhet att dom reagerar mot cleansers från andra märken, att dom inte tål dom o spricker eller så?
Kram!
Finns inte dom naturella i låda? :)
Ne jag har aldrig varit med om det, men har hört att det kan hända så jag tänkte bara. :)
Jag är själv nageltjej och har många gånger råkat ut för precis samma sak. Mitt tips är att vara stenhård på att debitera för uteblivet besök, och debitera HELA beloppet. Det blir dyrt för dem och dem lär sig garanterat att inte göra så igen! ;)Hoppas det löser sig!
Och som vanligt, lika fiiina naglar som alltid! Du e så himla duktig!
Fila lugnt! // Anna
För min del så har jag inget emot bokningar/avbokningar via sms, bara det är avbokningar 24 timmar innan. Sen är jag flexibel och mina kunder får gärna boka om sina tider, men som sagt, i god tid.
Bara man gör klart för kunderna vad det är som gäller, och avbokar dom senare, skicka faktura.
Jag håller med dig Keit, det är ett elände med dessa avbokningar. Vissa hör av sig samma morgon med att jag är tvärsjuk och kan inte komma. Hur ska man kunna bevisa motsatsen, att dom inte är sjuka menar jag?
När man nästan är tvärsäker på att det är ljug?
Som tur är händer det inte särskilt ofta det här med avbokningar för mig, däremot en del ombokningar.