Vi har . . .

. . . . en annan stjärna i Sundsvall. Kristiina  . . . Det är hon som
hade en kund som hade gått till den där andra Salongen som
skickade tillbaks kunden  till henne. Hi hi. Japp Kristiina väldigt duktig
och som mig är hon Estländska. Vi är ju kända för att jobba hårt.
Min fina kollega Kristiina vill du veta mer ? Kika in HÄR
Och här kommer lite konstverk av henne  . . .
Vill du vill bli en av vårt glada team ? Hör gärna av dig så berättar jag mer.
Välkommen alla underbara kollegor  . . . Kram & Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Tack vännen!

Jag är glad att vara med i Nail Selection Team Sweden :)

Vackra hållbara naglar och nöjda kunder är en av det viktigaste i mitt jobb!

Kram Kicki

2011-06-02 @ 14:52:33
URL: http://naglarisundsvall.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0