Det är mycket . . .

. . . konstigt som ligger i luften just nu. Igår fick jag en springnota
för första gången på fyra år i mitt yrke på 900:- kr. Jag förstår inte hur
man kan göra så. Hur mår man inuti ? Men är man så desperat efter
mina naglar och inte kan betala så fine låt henne glädjas. What comes
around goes around och det stämmer verkligen såååå bra. Har nämligen
själv fått erfara det när jag var yngre. Allt ont man gjorde mot andra
alltså inte sådär ont ont men en del saker som kanske inte var så bra
så fick jag alltid dubbelt tillbaka. Så nu lever jag efter hur jag själv
vill bli behandlad behandla andra. Jag lovar man tjänar på det i längden.
**
Här komme ri allfall en bild på tjuvens naglar precis innan hon stack.
**
**
Snea naglar med vit fransk manikyr. Det är inte så många som gör
såna naglar så ser du nån på stan med dessa klor så haffa henne.
Hon är blonderad med utväxt i hårbotten,av bosnisk ursprung,ca 170
lång och normal kroppsbyggnad, Har en tatuering på höger arm med
slingrig text, stor vårta i ansiktet på höger sida med svarta hårstrån
och är dessutom hårig i ansiktet runt munnen,hakan. Bruna ögon.
Det sjuka är att jag hade en kollega på salongen som besökte mig
och fotade mig när jag gjorde naglar på henne så hon finns med
på bild. Så nu är polisanmälan gjord. Fy hon borde skämmas !!!
**
**
I två dar har Annika utanför Göteborg varit och hälsat på och lärt sig hur
man jobbar med Nail Selection. Jättekul tycker vi självklart. Ju fler vi
blir desso bättre. Man kan få mycket hjälp genom mail och telefonkontakt
men live är alltid bäst. Nu har vi startat med NS Experience som innebär att
man får ett startkit. Det enda man betalar för är produkterna och så får man
en genomgång på ca 1 h hur man jobbar med Nail Selection. Det går också
bra att vara med i salongen och se mig jobba med kunderna en liten stund.
Här är några skapelser också som jag gjorde.
**
**
**
**
Sen kikade Angela förbi också som var så snygg och somrig i gult.
**
**
Och så passade hon på att fota mina nailz. Japps så ser jag ut just nu.
Bamse kram till er alla !!!

Kommentarer
Postat av: Dee

Snacka om fräck människa:O

2011-05-20 @ 12:25:23
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Marielle

Men oj! Hur kan man med att göra nåt sånt!? Hmm.. Sen ville jag bara säga att du gör väldigt fina naglar! :) själv fick jag mina två diplom idag så nu är jag diplomerad nagelterapeut! :) tack för en bra blogg!

2011-05-21 @ 00:16:16
URL: http://marynails.blogg.se/
Postat av: Annica

Alltså fan va ledsen man blir.

Karma is the shit!

Kram!

2011-05-25 @ 08:54:44
URL: http://nageloasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0