Det här är . . .

. . .  ju så himla snyggt. Du har väl inte missat Magnetic lacken  ?
Det finns både lack och gele faktiskt. Man kan göra detta på Salong
eller så kan man köpa med sig lacket hem och leka.
Man lackar med ett lack och sen håller man en metall platta ovanför
nageln så drar den upp magnet kornen och så bildas dessa vackra
mönster. Hittills finns det två att välja på stjärna samt streck.
Är du proffs då finns de i shoppen under Magnetic fliken.
I helgen hann jag med att göra naglar på mig själv också. Fantastiskt.
Och denna gång har jag nya naglar på båda händerna fnisssss  . . .
Sov gott alla sötnosar. . .

Kommentarer
Postat av: carin - wierdanaglar ♥

vart kan man köpa sånna lack? :D

2011-05-17 @ 15:31:07
URL: http://wierdanaglar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Guu va snygga naglar du har, snart ska du allt få snygga till mina händer... ;-)

2011-05-18 @ 06:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0