När . . . .

. . . . mina kunder väljer sommarens hetaste färg Hemingway så
får det mig att tänka på när jag var i Key West i våras och besökte
Hemingways hus. Ja det är så färgen har fått sitt namn. För att
Hemingways hus går i just dessa toner.
Hemingway färgen är den tredje från vänster cgt12  . . . .
Och här är ett urval av vad jag skapat med den . . .
Här kommerbilder från Ernest Hemingways hus när jag var där . . .
Det var kissemissar överallt för han älskade katter. Och inte vilka katter
som helst utan med 6 tår. Ja det är sant. Och det var en kund faktiskt
som tipsade mig om det. Tror du mig inte ? Åk dit och kolla in själv.
Det är jätte häftigt, sen har katterna ett eget hus, en egen kyrkogård
ja de lever verkligen i ett paradis.
Utanför Museet stötte vi på en fantastisk konstnär. Han hade sin egen stil
att måla tavlor. Jag blev så facinerad och inspirerad av han. Så jag köpte
med mig lite av hans konst. Jag blir så glad i hjärtat när andra gör det
de brinner för. Thats Magic så stötta alla som går sin egen väg. Jag kände
mig verkligen hemma där bland alla konstnärer och fantastiska människor.
Tack min fina vän Kattis för en underbar resa , det måste vi göra om.
Kramar till er alla och tack för att du läser min Blogg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0