Kommer ni . . .

. . . ihåg swarovski stenarna jag lade upp här nåt inlägg sen ?
Igår hade jag en kund som ville ha 147 swarovski stenar på
sina naglar. Ja det kostar en del också. Men när man vill ha så
många så får man rabatt .-) Klart man ska vara fin inför semestern.
Sen hade jag för första gången på fyra år som själv ville ha gula naglar.
Och så har Ester lyckats ännu en gång, kolla vilka fransar  . . .
Du har väl kikat på film snutten jag lade upp i tidigare inlägg ? Det var
min allra första snutt och redan dumpar det mail i massor med positiv
feedback. Jag är jätte glad att ni tyckte om det. Det kommer komma
fler film snuttar, tar bara lite tid att ladda ner dem. Och data proffs som
jag INTE är så går allt i baby steps. Men håll ut det kommer.
Tack för att du läser min blogg. Och är du nagelterapeut samt vill ha
Nail Selections katalog i brevlådan tveka inte att maila till [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0