Vi var där . . . .

. . . . i Tisdags var det 15 års Jubileum av Make Up Store. Själklart var vi där jag och Jasmine från Salong Vackra naglar i Sthlm. Det var mycket folk, härliga människor som piffat upp sig för det speciella eventet och många förväntningar. Vi var i Anexxet Globen. Jag hade faktiskt aldrig varit i den lokalen så allt nytt är extra kul.
Kvällen började med att det bjöds på Champange . . . .
Men . . . . . innan det så var det röda mattan som gällde och här har jag
fångat bara en liten del av de som passerade den.
Det som drog många till festen var självklart vår älskade Maria Montazami.
Hon är på Sverigebesök för att lansera sitt nya läppstift i samarbete med
Make Up Store. Läppstiftet är ett måste . . . och självklart fick jag ett från henne.
Men titta där var ju jag . . . .
I vimlet hittade jag Angela Monroe som designade min Salong med alla
Vackra fjärilar.
I entren fick man en liten necessär med mynt i som föreställde grundaren
Mika. Dem kunde man byta in i baren för dricka.
Sen var det Showtime  . . .
Kolla in Marias coola Tazzel klänning . . . sååå läckert.
Och Kayo uppträdde. Jag har alltid gillat henne och hennes tuffa sexiga
stil. Showen var helt amazing och mer bilder samt större reportage
kommer du få läsa i höst/vinter numret av Naglar i Norden som jag
tror kommer ut i December.
Önskar er alla nu en fantastisk helg !! Pözz . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0