En Mysig . . .

. . . . vecka är det precis det som det har varit. Massa fantastiska kunder
i Salongen och även en fantastisk tjej som hjälpt mig med inventeringen.
Nu ska det bli ordning och reda i Salongen . . . . Jessica träffade jag när
jag vistas i Norrtälje på somrarna och vi har blivit väldigt nära vänner.
Vänner kan man aldrig få för många av eller hur ?
Jag har också fått dekorera lite naglar ,det jag bara älskar med mitt
jobb. Och jag blir så glad när det kommer kunder som aldrig haft
naglar tidigare som säger : Gör vad du vill jag litar på dig. Tänker
då på mig själv hur feg jag var när jag var kund. Hade naturella
naglar i 7 år. Kan fortfarande inte fatta det. Och 11 år tog det innan
jag började med dekorationer. Helt otroligt.
Här kommer lite mumsiga bilder . . . . enjoy.
.... Ne nu får det vara nog av latandet ... upp och hoppa och lille Rocco
vill nog ta en promenix. Ser ut att bli sol idag så passa på och njut alla.
Kram Keit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0