NY REALISE . . . .

. . . . på gång i Sverige och jag är stolt att presentera en ny produkt som jag tagit in till Svealand. Nämligen VIOLENT LIPS !! Låter lite scary eller hur ? Men det är bara just faboluos Lips. Välj mellan glitter,färg,flaggor,mönster och om ca 6-8 veckor är det realise för även Svenska flaggan. Visst är det kul ? Ordern är lagt och snart finns de i butik på Vackra Naglar inom kort. Har du hårsalong ? Har du spa ? Har du en kul butik som vill sälja dessa så kan du också köpa in det via mig till försäljning. Vi säger välkommen VIOLENT LIPS  . . . .


Kommentarer
Postat av: Anna Jacobsson

Vad kostar violet lips? Skulle vara kul till försäljning i salongen jag jobbar
Med vänlig hälsning,
Anna Jacobsson

2012-08-06 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0