Det är ju så himla . . . . kul

. . . . . att shoppa. För två veckor sen var jag på Inn Och Finn. Vet ej
om ni känner till den butiken men jag bara älskar den. Butiken finns lite
här och där. Denna gång hittade jag dessa till värme ljus. Perfekt att
ha på Salongern eller hemma. 59.- kr styck. Det var som hittat.
En annan skönhet som jag fastnade för var denna bad skum med en
fantastisk Vanilj doft. Mmmm 29.- Snygg flaska dessutom.
I helgen var det ju riktigt piss väder så vi åkte in till Norrtälje för att
fika på ett jätte mysigt cafe som hette Hörnan. Har varit på väg dit så
många gånger men då har de alltid stängt precis. Men denna gång hann
vi yes yes yes. Ska lägga upp några bilder därifrån i ett annat inlägg
tänkte jag. Men på väg dit så hoppade jag in i ett av mina favorit butiker
som heter Himmel & Hav. De har lite gott och blandat med kläder,smycken
inredning . . . Denna gång hittade jag en sjal med fjärilar. Me happy !!
Har för mig den kostade 199.-
Ooooooch idag så hittade jag denna . . . . som jag letat efter ett bra
alternativ när man inte vill släpa på sin väska. Detta är ju toppen.
Litet och smidigt att ha runt halsen där man får plats med både sin
i phone och pengar samt kort.
Äkta läder 250.- Vero Moda. Fanns i svart också. Visst gillar vi att
shoppa ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0